.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار امام جمعه بهشهر به مسئولان استانی ؛
بندر امیرآباد به منطقه آزاد تبدیل شود
شمال نیوز : امام جمعه بهشهر اظهار داشت : از این تریبون به مسئولان استانی و شهرستانی به‌ویژه استاندار مازندران این پیام را می‌دهم که در این جریان به‌سمت عدالت حرکت کرده و شهرهای مورد نظر برای این کار را خوب بررسی کنید....

شمال نیوز : امام جمعه شهرستان بهشهر گفت: پیشنهاد ما در سفر رئیس‌جمهور به مازندران این است که بندر امیرآباد بهشهر به منطقه آزاد تجاری تبدیل شود اما برخی‌ها با استدلال‌های غیرکارشناسی می‌خواهند این پروژه بزرگ را از شرق مازندران خارج کنند.

به گزارش شمال نیوز ، حجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری در خطبه‌های این‌ هفته نمازجمعه بهشهر درباره ایجاد منطقه آزاد تجاری در بندر امیرآباد بهشهر بیان کرد: پیشنهاد ما در سفر آتی رئیس‌جمهور به مازندران این است که بندر امیرآباد بهشهر به منطقه آزاد تجاری تبدیل شود.

جباری تصریح کرد: برخی‌ها با استدلال‌های غیرکارشناسی و غیرعقلانی می‌خواهند این پروژه بزرگ را از شرق مازندران خارج کنند.

امام جمعه بهشهر اظهار داشت : از این تریبون به مسئولان استانی و شهرستانی به‌ویژه استاندار مازندران این پیام را می‌دهم که در این جریان به‌سمت عدالت حرکت کرده و شهرهای مورد نظر برای این کار را خوب بررسی کنید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 مهر 1394
با این شرایط که همه مدعی هستند دولت استان مازندران رو منطقه ازاد اعلام کنه همه راضی میشوند .آقایان محترم برای رشد وجب به وجب این استان کارهای بهتری از منطقه آزاد اعلام کردن است.اینهای که داد منطقه آزاد سر میدهند از باب تنبلی میباشد که آب وغذا آماده میخواهند. به فرض اعلان یک منطقه بعنوان منطقه آزاد که این استان پیشرفت نخواهد کرد.به خودمان بیاییم.
پاسخ ها به این نظر
نظری 4 مهر 1394
داداش تو اصلا تو باغ نیستیا
انقلابی 57 4 مهر 1394
احسنت به روحانی معزز و و بصیر و آگاه به مسایل منطقه
با هر مطالعه علمی و کار کارشناسی قابلیت منطقه بندر امیرآباد به راحتی به اثبات خواهد رسید.
امیدوارم دولت دچار تصمیمات سیاست زده و عجولانه نشود و امیرآباد را که از هر نظر بهترین نقطه برای ایجاد منطقه آزاد است را در اسرع وقت مصوب نماید.
نا شناس 4 مهر 1394
ویژگی های جالب توجه بندر نسل سوم امیرآباد:
1- اراضی پشتیبانی بسیار زیاد
2- دارای 15 اسکله در حال حاضر و 34 اسکله در فاز نهایی
3- اتصال به راه آهن و دارای اسکله منحصر به فرد رو-رو ریلی
4- نزدیکی به دو فرودگاه بزرگ ساری و گرگان و همچنین امکان احیای فرودگاه بهشهر
5- در صورت تکمیل بزرگراههای رستکملا - بندر ، بهشهر - بندر و نکا - بندر دارای راههای متعدد و مناسب دسترسی خواهد شد.
6- امکانات و تجهیزات مدرن بندری و دریایی
7- حلقه اصلی کریدور شمال جنوب
نا شناس 4 مهر 1394
ما ساروی ها از بندر ازاد امیر اباد حمایت می کنیم
نا شناس 4 مهر 1394
عدالت کیلویی چند ؟ حدود چهل سال است دنبال عدالتیم اما هر روز از آن دورتر می شویم . چون همه شعار آن را می دهند اما در عمل لنگند .
نا شناس 4 مهر 1394
اگر بابل هم جزو اون منطقه قرار بگيره حتما استاندار اقدامي خواهد كرد.
ابوالقاسمی 4 مهر 1394
حاج اقا شما از منطقه ازاد چی میدونی اگر دوست داشتی سرخرود هم منطقه ازاد کنیم
علی لاشکی 4 مهر 1394
اقای امام جمعه منطقه ازاد واسه نوشهره تا الان کجا بودی.بهشهر نه فرودگاه داره نه راه مستقیم به تهران.غزب مازندران محرومه.تمام بودجه رو که مال شماست
ناشناس 4 مهر 1394
منطقه ازاد شدن حق نوشهر نه امیراباد
احمد 4 مهر 1394
واقعا به حق و به جا گفته اند.احسنت.
چون تمام ظرفیتها در بهشهر موجود است.
احمد 3 مهر 1394
خواستت ناحقه حاجی.براساس قدمت و پیشرفت حقه بندر نوشهر که به منطقه ازاد تبدیل شه البته اگه براساس حق باشد.
مازنی 3 مهر 1394
اره هرچی بودجه وامکانات است ببرید شرق ومثل میانکاله واشورا ده را بدهید به گلستان ومازندران هر روز به عقب تر ببرید هرچند سارینیوز پخش نمی کند
پاسخ ها به این نظر
نظری 4 مهر 1394
به نظرت میانکاله چرا به گلستان داده شد... به خاطر مظلومیتی که شرق مازندران داره وصدای مسوولین هم به جایی نمیرسه
نا شناس 3 مهر 1394
بنظر می رسد مازندران نمی خواهد هیچ وقت پیشرفت کند آقای جباری احساسی صحبت می کند کارشناسان باید بررسی کنند و هر جا که مناسب چنین منطقه ای بو آنجا باید تبدیل به منطقه آزاد شود مازندران واقعا نیاز دارد که یک منطقه آزاد تجاری و گردشگری را داشته باشد ولی با این چند صدایی ها کار به جایی نخواهیم برد بنا بر این از همه کسانی که می دانند چه باید بکنند درخواست می کنیم اقدامی و یا کاری را صورت دهند مهم نیست کجا باشد مهم اینست که بجا و مناسب باشد من بعنوان ساروی دوست دارم فرح آباد باشد ولی نمی دانم که آیا بجا و یا مناسب هست یا نه فقط می خواهم شهر من باشد ولی خواهش می کنم تلاش کنید مازندران از این نعمت برخوردار باشدچون ما صنعت توریسم را در مازندران گم کردیم و هیچ بهره ای از آن نمی بریم اگر در شرقی تری یا غربی ترین و یا مرکز مازندران نطقه آزاد داشته باشیم جوانان ما و خانوارهای ما همه بهره مند خواهند شد تفرقه را کنار بگذاریم و همه مازندران را یکی بدانیم و همه مازندران را دوست داشته باشیم
محمد 3 مهر 1394
نویسنده ناشناس محترم
پیشرفت واژه ای کلی است که نیازمند راهکارهای اجرایی است.
آیا شما فکر میکنید اگر بندر امیرآباد که بزرگترین پایانه نفتی و سوآپ شمال کشور است با این حجم تبادل کالا در دریای مازندران، منطقه آزاد اعلام شود، کمکی به پیشرفت استان نمیکند و نشانه تنبلی است.
خیلی بعید است. لطفاً نظرات غیرکارشناسی و توهین آمیز خصوصاً نسبت به ائمه محترم جمعه ندهید.
نا شناس 3 مهر 1394
حدود چهل سال است که به دنبال عدالت می گردیم . این عدالتی که فقط شعار آن داده می شود کجاست؟
نا شناس 3 مهر 1394
ريالای مدیر نیوز شمال : سلام ، شما که جرات و شجاعت قرار دادن نظر خواننده خبر را در سامانه ندارید پیشنهاد می شود این بخش را نگذارید . فقط نظر خواننده است ،ممکن است نادرست یا درست باشد که ارسال می شود و قضاوت آن با مردم است و آنهایی که شعار آن را می دهند که آیا قلبا نیز به این شعار اعتقاد دارند و عدالت را به طور نسبی عمل می نمایند .
رضا 3 مهر 1394
دوست عزیز مازندران به اندازه کافی تکه تکه شده است . اجازه بدهید با اعلام مازندران به عنوان بندر آزاد به صورت کلی انسجام شهرها حفظ شود .
نا شناس 3 مهر 1394
بدبختی ما این است که متخصصین ساکتند عوام شدند کارشناس . تنها راه پیشرفت استان مدیران غیر بومی چون مازندرانی غریب نوازه.
- 4 مهر 1394
اقاي جباري شما كه وظيفه شما هدايت وارشاد معنوي است ودر شرح وظايفتان هم همين موضوع ذكر شده واز همين بابت مزد وحقوق دريافت ميفرماييد بگذاريد در اين خصوص انهايي كه براي انتخاب شاخصهايي دارند اظهار نظر كنند اين كار شما باعث ميشود گروهي كه اطلاعات علمي ندارند ودنبال اينگونه فرصتها هستند تا شلوغ بازي دربياورند. هدف بكلي گم شود واستان مواجه با مشكل ميشود
نا شناس 4 مهر 1394
اقای جباری ، لطفا استدلال های کارشناسی خودتان را بفرمایید تا بلکه نیروها و کارشناسان بندری از انها بهره برداری نمایند البته همانطوریکه میدانید هیچ گونه استدلالی درمورد اعلام امیرابا تازه به دوران رسیده بعنوان منطقه ازاد وجودندارد صرفا جزیره ای فکر کردن هست نه ملی نگرستن به موضوع.
نا شناس 4 مهر 1394
بايد ديد منطقه آزاد در كدام قسمت مازندران بيشترين جمعيت را فرا ميكيرد. اكر منطقه آزاد بابلسر بشود در اين صورت از بهشهر تا نوشهر جز منطقه آزاد ميشود زيرا در شعاع صد كيلومتري قرار ميكيرند. اكر اميرآباد بشود قسمتي از كلستان جز منطقه آزاد ميشود كه اين اصلا عقلاني نيست.
سیاوش 4 مهر 1394
کار استاندار همین اختلاف بیانداز بین شهرهای استان وووووووووو.......
احمد 5 مهر 1394
من بانظر امام جمعه روشنفکر و ولایی بهشهر کاملا موافقم.استاندار در تصمیم غیرکارشناسانه تجدید نظرکنند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.